rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 509   |   Dodanych dzisiaj: 1 368

Sprzedam Dziąłkę Rudna Mała

Sprzedam Dziąłkę Rudna Mała
Okazja-dobra inwestycja Sprzedam Działkę składającą się z trzech działek o powierzchni 10.36 ara,10.56 ara.10.89 ara stanowiących jeden obszar 31.81 ara. Klasa gruntów IV-LZR-grunt ...

Lokal 78m2 ul. Grunw ...

CENA:
3600


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 557 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Opis Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci zatrudni osobę na stanowisko specjalisty ds.kadr i płac. Zakres obowiązków: 1. Obsługa finansowo-księgowa wyodrębnionej jednostki organizacyjnej Fundacji. 2. Przygotowywanie sprawozdawczości finansowo-księgowej, 3. Sporządzania list płac z tytułu umów o pracę oraz cywilno-prawnych. 4. Terminowe wykonywanie bieżących płatności za zobowiązania wynikające z faktur zakupowych, wynagrodzeń oraz pozostałych zobowiązań. 5. Dekretowanie i księgowanie list płac oraz uzgadnianie kont rozrachunkowych z tytułu wynagrodzeń, ubezpieczeń grupowych, potrąceń komorniczych, rozliczeń z ZUS i US oraz pozostałych rozrachunków wynikających z list płac. 6. Dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie finansowo- księgowym Optima 7. Pobieranie wydruków wyciągów bankowych placówki i ich księgowanie. 8. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej. 9. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych. Wymagania: 1. Wykształcenie kierunkowe: ekonomia, finanse, rachunkowość itp. 2. Prawo jazdy kat B. 3. Teoretyczna i praktyczna znajomość aktualnie obowiązujących przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych. 4. Dodatkowym atutem będzie znajomość programu księgowego Optima.

Dodane : 2025-05-14 10:27 + czytaj więcej

JESTEŚMY FUNDACJĄ która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy. Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR. W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: PSYCHOLOG / PSYCHOLOŻKA. Dołącz do nas i buduj rynek pracy, w którym nie ma miejsca na ograniczenia! Dołączając do naszego zespołu, będziesz zajmować się: prowadzeniem poradnictwa psychologicznego dla osób z niepełnosprawnością, prowadzeniem warsztatów grupowych, wspieraniem uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych i umiejętności społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych związanych z niepełnosp

Dodane : 2025-04-16 10:15 + czytaj więcej

Firma poszukuje pracowników do pracy przy budowie boisk sportowych-pracowników ogólnobudowlanych wymagane cv na email: [użyj formularza kontaktowego] praca od zaraz atrakcyjne wynagrodzenie mile widziane prawo jazdy kat. B oraz inne

Dodane : 2025-05-05 12:03 + czytaj więcej

Poszukiwana osoba do pracy w Żabce na ulicy Mikołajczyka 9A w Rzeszowie. Szukamy osoby odpowiedzialnej, punktualnej, rozważnej i sumiennie wykonującej swoje obowiązki. Jest to praca dwuzmianowa lub weekendowa. Prosimy aby CV zostawiać w sklepie lub wysłać na adres e-mail [użyj formularza kontaktowego] Badania sanepidowskie są wymagane. Wynagrodzenie zgodne z wypracowanymi godzinami.

Dodane : 2025-04-19 20:59 + czytaj więcej

Firma „EJ Centrum” s.c. dystrybutor kosmetyków kolorowych GOLDEN ROSE Poszukujemy kreatywnej osoby do pracy na stanowisku: DORADCA KLIENTA -SPRZEDAWCA Miejsce pracy: Stoisko GOLDEN ROSE AL. Piłsudskiego 44 Od kandydata oczekujemy: • wykształcenia minimum średniego • umiejętności: znajomość obsługi kas fiskalnych, terminali • samodzielności, rzetelności i zaangażowania w pracę • kreatywności i dynamiki w działaniu • optymistycznego nastawienia do ludzi, życia i pracy • dyspozycyjności, szczególnie w soboty. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • sprzedaż, profesjonalną doradę, dbanie o klientów • obsługę klienta zgodnie ze standardami firmy • promowanie produktów • odbiór, uzupełnianie i ekspozycję towarów W zamian oferujemy: • pełne szkolenie wstępne oraz szkolenia okresowe • atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami sprzedaży • przyjazną atmosferę pracy Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: [użyj formularza kontaktowego] w tytule proszę wpisać: doradca Galeria Rzeszów Strona internetowa: www.ejcentrum.pl

Dodane : 2025-05-06 16:19 + czytaj więcej

Centrum Medyczne zatrudni pracownika administracyjno-biurowego. Opis stanowiska/zakres obowiązków: -Przygotowywanie dokumentacji firmowej -Bieżąca praca w systemach komputerowych; -Współpraca i organizacja w zakresie bieżącej działalności firmy -Tworzenie i analiza korespondencji i dokumentacji; -Tworzenie i analiza rozliczeń, zestawień, raportów -Współpraca z innymi działami Oczekiwania: -Wykształcenie wyższe mile widziane -Znajomość pakietu MS Office -Samodzielność i doskonała organizacja pracy Mile widziane: -Doświadczenie w pracy administracyjnej. -Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy zawodowej -Doświadczenie i znajomość środowiska medycznego Oferujemy: -Stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku -Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji -Odpowiednie szkolenia przygotowujące do pracy -Zdobycie specjalistycznego i unikalnego doświadczenia w sektorze rynku medycznego -Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.

Dodane : 2025-05-09 08:57 + czytaj więcej

Praca dla brukarzy akord

Dodane : 2025-05-14 08:06 + czytaj więcej

Opis stanowiska * Instalacja, konfiguracja i obsługa systemów Microsoft Windows * Administrowanie systemami IT, w tym m.in.: instalowanie, konfigurowanie i zarządzanie systemami operacyjnymi Windows Server, zarządzanie systemem poczty elektronicznej oraz systemem obiegu dokumentów. * Administracja aplikacjami, m.in.: Microsoft 365, Microsoft SQL oraz inne * Zapewnienie ciągłości działania utrzymywanych środowisk informatycznych * Wsparcie techniczne w zakresie zgłoszeń z obszaru utrzymywanych systemów * Wdrażanie i konserwacja urządzeń końcowych * Konfiguracja i utrzymanie rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych i procedury odzyskiwania po awarii * Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych: serwery, komputery, urządzenia peryferyjne * Stała współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w zakresie zagadnień informatycznych dotyczących wykorzystywanego sprzętu IT i oprogramowania. Wymagania * Wykształcenie wyższe techniczne * Umiejętność administrowania urządzeniami sieciowymi LAN i WAN * Znajomość przepisów dotyczących: Polityki Cyberbezpieczeństwa * Znajomość języka angielskiego * Gotowość do podnoszenia kwalifikacji * Umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz pracy w zespole. * Wysoka motywacja do pracy. Dodatkowym atutem będzie: * Znajomość Systemu Webcon BPS * Znajomość Systemu MacOs * Posiadanie certyfikatów związanych z administrowaniem siecią * Posiadanie certyfikatów związanych z Cyberbezpieczenstwem Oferujemy: * Pracę w dynamicznie rozwijając

Dodane : 2025-04-15 10:10 + czytaj więcej

Akademia Kształcenia Kadr jesteśmy firma szkoleniową która będziemy otwierać swój oddział w Rzeszowie W związku z rozbudową działu sprzedaży, poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży szkoleń i kursów rozwojowych Miejsce pracy: Rzeszów, Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż za pomocą telefonu, kursów księgowych i kadrowych z możliwością dofinasowania Jeśli: - masz za sobą doświadczenie sprzedażowe i chcesz dalej rozwijać się w tym obszarze, - potrafisz budować długotrwałe relacje, - lubisz i potrafisz rozmawiać z klientami za pomocą telefonu, - jesteś osobą pogodną i optymistycznie nastawioną do życia i ludzi, - posługujesz się pakietem MS Office (głównie Word i Excel), Zapraszamy Cię do przesłania aplikacji i spotkania się z nami na rozmowie rekrutacyjnej. Doświadczenie w branży szkoleniowej będzie dodatkowym atutem. Co chcemy Ci zaoferować: - umowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem, - atrakcyjny system prowizyjny związany z wynikami sprzedaży, - realizację ciekawych projektów, - możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze na Lidera, - kartę MULTI SPORT, - tort w urodziny dla Ciebie i każdego członka zespołu, Zapraszamy do przesłania aktualnej aplikacji !!! link do strony: https://akk.com.pl/

Dodane : 2025-05-14 09:27 + czytaj więcej

Firma KORAL BIO poszukuje osób na stanowisko pracownik ds. utrzymania ruchu i eksploatacji oczyszczalni Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Stanisława Trembeckiego 9 Zakres obowiązków: -Utrzymanie ruchu oczyszczalni -Utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego podległych urządzeń i instalacji -Przeprowadzanie konserwacji drobnych napraw remontowych -Prowadzenie oraz kontrola zgodnie z obowiązującymi specyfikacjami i instrukcjami sprawnego odbioru ścieków i ich ciągłego oczyszczania -Kontrolowanie stanu i uzupełnianie chemikaliów do prowadzenia procesów oczyszczania ścieków -Wykonywanie podstawowych testów jakości wody i ścieków Wymagania: - Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne mechaniczne lub hydrauliczne lub elektryczne -Podstawowa znajomość budowy maszyn i urządzeń -Umiejętność czytania dokumentacji technicznej -Umiejętność szybkiego uczenia się -Mile widziane doświadczenie -Mile widziane aktualne uprawnienia SEP oraz operatora wózka widłowego -Chęci do pracy -Posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia Propozycja przyszłego pracodawcy: -Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony -Praca w systemie trzyzmianowym -System premiowy Forma kontaktu: Telefon: 17 860 93 46 E-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-04-22 07:21 + czytaj więcej

INŻYNIERIA RZESZÓW S.A. zatrudni Kierownika budowy/robót. Wymagania: wykształcenie wyższe - inżynieria środowiska lub budownictwo. Praca w delegacji. Kontakt: e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-08 08:11 + czytaj więcej

Poszukiwany Ratownik na basen w Głogowie Małopolskim, oferujemy umowę-zlecenie z rozliczeniem godzinowym. Praca na terenie ośrodka Sportu i Rekreacji w Głogowie Małopolskim. Praca zmianowa. Wymagania: Niezbędne uprawnienia, dyspozycyjność.

Dodane : 2025-04-23 12:30 + czytaj więcej

Zatrudnię ,do pracy na budowie pomocnika ,z doświadczeniem,i osobę która ma doświadczenie budowlane przy murowaniu,szalowaniu,zbrojeniu .Wynagrodzenie godzinowe ,płatne co tydzień Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny

Dodane : 2025-05-13 07:58 + czytaj więcej

Kancelaria w Rzeszowie nawiąże współpracę z aplikantem adwokackim lub radcowskim ewentualnie studenci prawa celem zdobycia doświadczenia CV na [użyj formularza kontaktowego] lub tel 531952001

Dodane : 2025-05-08 07:06 + czytaj więcej

Elmak Sp. z o.o. to polski producent elektroniki, działający na rynku od ponad 30 lat. Firma jest producentem oświetlenia LEDowego, wielu rodzajów sterowników elektronicznych do sprzętu AGD oraz pilotów zdalnego sterowania do urządzeń RTV. Projektowanie i produkcja wszystkich wyrobów odbywa się w zakładzie w Rzeszowie. Firma zgromadziła szereg nagród i tytułów, m.in. "Lidera Innowacji i Rozwoju" i czterokrotnie "Innowatora Podkarpacia". W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Tester Elektronik Od kandydatów oczekujemy podstawowej wiedzy z dziedziny elektroniki, umiejętności rozróżniania komponentów elektronicznych, doświadczenia w pracy z lutownicą kolbową oraz dobrych zdolności manualnych. Praca polegać będzie na kontrolowaniu poprawności wykonania układów elektronicznych i dokonywaniu podstawowych napraw lub kwalifikowania układów do ponownego wykonania na linii produkcyjnej. Oferujemy: -pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku -możliwość stałego rozwoju zawodowego -udział w realizacji zaawansowanych technologicznie projektów Lokalizacja miejsca pracy: Rzeszów, al. Żołnierzy I Armii WP 20 B Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6-14, 14-22. Kandydatów prosimy o przesyłanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-06 09:50 + czytaj więcej

Strona 28 z 38
zamknij
Zamknij